Recompensa primita pentru un masaj!

De curand am inceput un curs de tehnician maseur. Suntem doua grupe de cursanti, o grupa de incepatori (din care fac si eu parte) si alta de avansati. Tot ce invatam la teorie punem in practica, facandu-ne masaj unul altuia.

In grupa de avansati exista un cursant care are un comportament mai ciudat si are in jur de 45 de ani. Colegii lui l-au acceptat intr-o oarecare masura, dar nu il iau prea mult in serios. Am observat  ca deschide subiecte de discutie destul de interesante, dar cateodata o ia pe aratura, asa ca nimeni nu-l ia in serios. La inceputul cursului, doamna profesoara ne-a spus ca la grupa avansata exista un cursant care are "o afectiune psihica care momentan este ameliorata." In sinea mea mi-am zis: "oare nu trebuie si el sa-si castige existenta intr-un fel, profesand o meserie?"

Acum doua saptamani grupa din care fac eu parte s-a unit cu cea de avansati, ca sa invatam mai repede tehnicile de masaj. Asa i-am cunoscut pe colegii de la grupa avansata, deci si pe acel coleg cu o afectiune psihica despre care ne vorbise profesoara la inceputul cursului. El este subiectul acestei postari.

Acum 2-3 zile a venit la mine ca sa ma roage sa-i fac masaj. Putin indoita, am acceptat sa-i fac masaj, gandindu-ma ca o sa-l tratez ca pe un pacient oarecare, indiferent de ce afectiune sufera. Colegii mi-au facut semn ca are un miros specific si sa am grija sa nu ma intind prea mult cu masajul. La inceput, nu am simtit nimic pentru ca aveam nasul infundat, dar chiar si asa mirosul s-a facut simtit pana la urma, iar pe mainile mele a ramas mizerie de pe spatele lui. In timp ce il masam, mi-a spus ca imi este recunoscator ca ii fac masaj fiindca fusese marginalizat de colegii lui de grupa si pentru asta imi va scrie o poezie. Pe moment nu am dat importanta acestor cuvinte, crezand ca a zis acest lucru in gluma. Dar nu.... Dupa vreo 5 minute s-a asezat langa mine, spunandu-mi:

-"Mihaela, uite, m-am tinut de cuvant." Si a inceput sa-mi recite poezia, iar apoi mi-a inmanat hartia cu poezia. Mai jos transcriu tot ceea ce scrie pe aceasta hartie.



MIHAELA
                                  pentru Tehnicianul Maseur al anului 2011

                                                       Mereu ai aceasi unica desteritate!
                                                        Inima ta este a lumii tandem
                                                       Haina de alb imaculat ofera libertate
                                                       Aceasi esti prin stil etern.
                                                       Ecoul tau daruit spre infinit
                                                       Lumini si intuneric prin maini maiestre
                                                       Aceasi stea prin al tau talent! 

 Azi de dimineata, cand am venit la curs, o alta colega primise o poezie de la el. Am intrebat-o: "Si tie ti-a dedicat o poezie?" "Da", mi-a raspuns ea.

Cu toata sensibilitatea exprimata in versuri, are niste manifestari bolnavicioase cu un delir ideatic. Nu este preocupat de intretinerea unei igiene corporale corecte. Nu vad ca s-ar putea integra cu usurinta intr-o colectivitate, nici atat in societate. Trebuie sa fie mai atent cu comportamentul lui aberant, mai ales ca are varsta de 45 de ani.

Comentarii

  1. Sunt alaturi de tine ,Adelina, dupa aceasta experienta traumatizanta:))
    Sa-i faci masaj unui astfel de sconcs dilimandros care duhneste de-ti destupa narile si-ti muta nasul la spate si care mai detine si un strat de rapan gros pe spinare. BLIACCCCC.:((
    Esti eroina mea preferata,de fapt ce eroina..esti deja martira pe altarul masajului.:))
    Si nici macar nu a avut decenta sa puna si el cateva rime in recompensa aia.Asa alba si seaca?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Fata mea in viata ai parte numai de artisti...care de mai care....actori, pictori, poeti.....este adevarat ca sunt artisti printre artisti....unii mai talentati,altii mai putin talentati...unii foarte echilibrati...altii intr-un dezechilibru evident, precum Dl maseur din postare. Important este sa-i treci prin sita ratiunii. MAMA

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!