Cantarul buclucas!

Am innebunit pe toata lumea spunand mereu acelasi lucru: "M-am ingrasat!". Eram mai supla inainte, intr-adevar, aveam 58 de kg, iar acum am 70 kg... La un moment dat am si slabit cateva kg, dar nu pentru mult timp, pentru ca acestea s-au depus din nou...

Mereu mi se spune: "daca nu faci exercitii fizice, degeaba tii doar regim sau faci masaj..." Stiu ca asa este, dar lenea e cucoana mare... fac exercitii cateva zile, apoi renunt.

Acum cateva zile mi-am cumparat un cantar electronic, zicand ca poate-poate daca acum ma apuc de slabit (din nou!), macar sa am un cantar ca sa tin evidenta kilogramelor slabite... :)). Doar ca.... cantarul ma enerveaza. Niciodata nu-mi arata aceasi greutate si nu pot sa inteleg de ce daca in momentul cand ma cantresc am 70,3 kg dupa 5 minute am 70,8 kg fara ca eu sa mananc, sa beau sau sa merg la baie. Si mama a patit la fel cu el. Cred ca asta mi-a venit de hac, cantarul buclucas m-a determinat sa slabesc macar sa-mi arate cu cateva kg mai putin, nu sa-mi arate mereu mai mult.

Comentarii

  1. Pai da, acum hai sa tabaram pe cantar,ca este un nesuferit care ne pune grame in plus de la el din burta.:))
    Eu ti-am facut ,,capul calindar" ,ca-n poezia lui Cosbuc, de cate ori a venit vorba despre aceasta tema.
    La inceput va fi mai greu ,dar sa vezi ce bine o sa fie cand o sa apara si primele rezultate.
    Continuitate,continuitate,continuitate,iti repet si aici,acesta este secretul!

    RăspundețiȘtergere
  2. spor in lupta cu kilogramele! eu nu m-am mai urcat pe cantar de ani de zile, dar tin niste hainute de acum 5 ani, pe care le mai probez si, dat fiind ca nu-mi vin, imi dau seama ca am de dat jos.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!