Diferente...intre generatii

Eram prin clasa a III-a sau a IV-a cand am instalat si noi cablu; asta se intampla prin 1993. O firma de cablu aparuse la noi in oras. O parte din colegii mei de clasa aveau deja cablu si ii auzeam povestind ce vedeau la TV, despre emisiunile de pe posturile straine sau ce desene animate vedeau. Atunci inca nu cumparasem televizorul color... Am cumparat ceva mai tarziu unul, s-a mai defectat, l-am reparat si tot asa. Acum am la mine in camera un LCD care merge perfect, mama are si ea un TV la ea in camera.... dar trage tot la LCD-ul meu pentru ca TV-ul meu prinde mai multe canale.  Atunci foarte putini aveau calculator si acces la ineternet. Imi amintesc ca un coleg de clasa din scoala generala, Bogdan, povestea ca tocmai stricase monitorul de la calculator,  in joaca, ii daduse un pumn. Atunci eu am gandit ca daca as fi avut un calculator nu i-as fi dat un pumn "din joaca" si as fi avut mare grija de el. Trebuie sa ne gandim ca prin 1996 (cand s-a intamplat ceea ce v-am povestit) calculatoarele erau scumpe, nu ca acum, cand sunt accesibile pentru aproape toti. Calculator mi-am luat si eu, dar..... mai tarziu, terminasem deja facultatea, aveam 24 de ani atunci. In prezent am calculator cu acces la internet si telefon mobil, doar ca acum mi-as dori un laptop, vreau internet wirlles etc., etc..

Copiii de acum au toate acestea de mici, sunt invatati la scoala sa utilizeze un calculator, au cablu, au televizoare color, modele mai vechi sau mai noi si prind tot felul de posturi tv, asculta muzica pe posturile de specialitate.
Concluzia: Tehnologia avanseaza de la o zi la alta, trebuie sa ne bucuram de tot ce avem parte. Acum avem acces la informatii mult mai usor decat inainte. Si cand ma gandesc la copiii din tarile defavorizate care nu-si doresc decat o jucarie obisnuita si ceva de mancare....nici vorba de calculatoare, internet sau telefoane mobile.

Comentarii

  1. Eu pana la revolutie, nu stiu daca ma uitam 1 ora in total pe saptamana la Diamantul nostru alb -negru, nici nu aveai la ce sa te uiti.Toata ziua eram pe afara si ne jucam, fie iarna, fie vara.
    si crede-ma tare bine mai era.generatia de acum daca le-ai luat calculatorul nici nu stiu pe ce continent este romania.Marele google este la putere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!