marți, 4 octombrie 2011

Adunate de pe Facebook...

Tatal: Vreau sa te casatoresti cu o fata aleasa de mine.
Fiul: Nu.
Tatal: Este fata lui Bill Gates.
Fiul: Atunci accept.
Tatal: Vreau ca fiica ta sa se casatoreasca cu fiul meu.
Bill Gates: Nu.
Tatal: Fiul meu este directorul Bancii Nationale.
Bill Gates: Atunci accept.
Tatal se duce la Presedintele Bancii Nationale.
Tatal: Te rog sa-l numesti pe fiul meu pe postul de director al bancii.
Presedintele: Nu!
Tatal: Fiul meu este ginerele lui Bill Gates.
Presedintele: Atunci accept.
CONCLUZIA: ASA SE FAC AFACERILE.

WIKIPEDIA: Eu stiu tot!
GOOGLE: Eu detin toate informatiile.
FACEBOOK: Cunosc pe toata lumea.
INTERNETUL: Fara mine nu insemnati nimic.
CURENTUL ELECTRIC: Taceti din gura, prostilor.

Oamenii nu plang pentru ca ar fi prea slabi. Ei plang pentru ca au fost puternici pentru prea mult timp.

Un comentariu:

  1. Unde esti tu Bula,unde sunteti voi Itic si cu Strul?...acum personajele din bancuri au ajuns sa fie personalizari ale unor denumiri de situri.
    Si umorul se adapteaza vremurilor actuale.

    RăspundețiȘtergere