Gatiti...cu grija!


Potrivit anuntului acesta, studentii din camin sau cei care locuiesc intr-un camin de nefamilisti, au ajuns in asa hal incat sa manance pisici, caini, soareci sau alte animale de genul asta. Eu stiu ca e criza, dar avem si noi mandria noastra si... o anumita scarba cand ne gandim ce gust ar avea aceste animale daca le-am gati!

Ce chestie! Sa nu mai gatim animale vii! Pai, logic, ele sunt vii inainte sa le mancam, nu? Gaina e vie, o alergi putin prin curte, o prinzi si ii tai gatul (iar acum e moarta si buna de gatit, nu?) si o preparam sub diferite forme. Au innebunit oamenii.


Comentarii

  1. E "amazing stores" cum zic americanii....

    RăspundețiȘtergere
  2. Of Adelina si tocmai ce mancasem niste supa cu galusti si fasole verde cu snitele cand am citit aici despre mate si soareci prajiti:)
    Mi s-a pus un nod in cosul pieptului.
    Oricum eu cred ca anunturile astea sunt puse la misto de unii sugubati , apoi fac poze si le pun pe internet.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Romania, chiar e tara tuturor posibilitatilor .

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te prapadesti de ras nu alta... Dar eu tot nu am inteles de ce scot mult fum la gatit si de ce se zbat. Le puneti vii in tigaie? Asta e sadism curat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anuntul asta l-am gasit pe net, mi-a atras atentia si am vrut sa-l impartasesc cu voi. M-am gandit ca e gluma cuiva care se plictiseste, adica a scris anuntul asta, l-a fotografiat si l-a pus pe net! Totusi, e de coma! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!