Carti binevenite....

Zilele trecute am cumparat de la chioscul de ziare un set de carti editate de ziarul "Adevarul", iar pretul a fost unul modic, am platit pentru el doar 12 lei. Pachetul de carti este format din:
  1. "Poezii" de Mihai Eminescu;
  2. "Ocolul Pamantului in 80 de zile" de Jules Verne;
  3. "Zeii si Eroii din Olimp"
Am fost foarte incantata de calitatea cartilor, sunt frumos copertate, iar hartia este de buna calitate . Am inteles ca vor mai aparea astfel de pachete formate din 3 carti de la Adevarul... Cel mai bun prieten al meu a cumparat si el, dar era un pachet diferit format din:
  1. "Prichindelul" de Jules Verne;
  2. "Print si cersetor" de Mark Twain;
  3. "Eneida".
 Va recomand sa va achizitionati cartile de la "Adevarul" vandute sub aceasta forma, nu veti regreta... Mai ales ca este perioada sarbatorilor de iarna si puteti face un cadou placut celor dragi.
Lectura placuta!


                                       







Comentarii

  1. Ar trebui sa se simta astia de la ,,Adevarul "si sa sara cu ceva la cap.
    Pai cum asa pe moca sa aiba parte de atata reclama,cu poze...ce mai... tot dichisul.
    In contragreutate le voi face eu antireclama.cartea mea din pachet,cea scrisa de Jules Verne, era murdara,cu coperta fata gaurita silegata gresit,un rebut pe care in loc sa-l arunce l-au bagat acolo,ca pentru 12lei merge si asa.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!