De pe facebook adunate..... pastila de ras!

ANALIZA CHIMICA A FEMEII

ELEMENT:Femeia;
SIMBOL: Fe;
DESCOPERITOR: Adam;
MASA ATOMICA: acceptata 55 kg, dar variaza intre 45 kg si 225.

PROPRIETATI FIZICE:
1) Suprafata acoperiata in mod normal cu o pelicula de vopsea si pudra;
2) Fierbe din senin, ingheata aparent fara motiv;
3) Se topeste daca primeste tratament special;
4) Devine amara daca este folosita incorect.

PROPRIETATI CHIMICE:
1) Afinitate pentru aur, argint, platina si toate pietrele pretioase;
2) Absoarbe cantitati mari de substante prtioase;
3) Explodeaza in mod spontan fara motiv sau avertizare;
4) Cel mai puternic agent de reducere al banilor cunoscut.

Poezie pe camp.....

Boul:
Ti-aduci aminte la pascut
Cand eu am vrut si tu n-ai vrut,
Am insistat si te-am rugat
Si mi-ai cedat....
Vaco....

Vaca:
Ti-aduci aminte la pascut
Cand tu ai vrut si eu n-am vrut
Si m-ai rugat si-ai insistat
Si am cedat
Si mi-a placut
Si-as mai fi vrut,
Da' tu n-ai mai putut....
Boule....

Comentarii

  1. Am cules si eu ceva cu talc de pe facebook-ul Roxanei.
    -La 6 ani:,,Mami te iubesc!"
    -La 10 ani:,,Bine mama,cum spui tu..."
    -La 16 ani:,,Mama este asa de enervanta!"
    -La 18 ani:,,Vreau sa plec din casa asta!"
    -La 25 de ani:,,Ai avut dreptate mama!"
    -La 30 de ani:,,Vreau sa ma duc la mama."
    -La 50 de ani:,,Nu vreau sa o pierd pe mama!"
    -La 70 de ani:,,As da orice sa o am pe mama aici, cu mine!"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!