Ceasul rau!

Cateodata sunt tare ghinionista, trag ghinioanele la mine ca mustele la miere. Sa va povestesc ce mi s-a intamplat!

Acum cateva zile am cumparat un piept de curcan ca sa fac snitele. Am feliat pieptul, l-am dat prin faina, apoi prin ou si.... am inceput sa pun snitelele la prajit. Doar ca... exact cand ma pregateam sa pun capacul pe tigaie, dupa ce asezasem primele 3 snitele in ea, uleiul incins din tigaie a sarit pe mine: pe fata, pe abdomen si pe mana dreapta. M-am speriat, prima reactie fiind aceea de a ma da inapoi, sa tip, sa plang si sa pun mana sub un jet de apa rece. Precizez ca ma ardea foarte tare, ma ustura, ma durea pielea. Am alergat spre baie, am dat drumul la apa rece si am inceput sa ma spal de ulei.

Cand am simtit uleiul incins pe fata, mi-am imaginam ca o sa raman cu o arsura in acel loc si m-am uitat in oglinda. Intr-adevar, ma inrosisem, dar... doar atat. Buza inferioara a fost putin umflata si am avut o pata rosie, cat unghia, in coltul gurii care a disparut in 2 zile. Speriata, am trezit-o pe mama... nu stiam ce sa fac. M-am imbracat rapid si m-am dus la farmacie, de unde mi-am cumparat un spray special pentru arsuri (OXIMED se numeste).... Pe abdomen nu mi-au ramas urme de la arsuri, uleiul mi-a sarit pe bluza, asta a fost norocul meu. 

Dar, mai tineti minte ce v-am spus? Uleiul a sarit pe fata, abdomen si pe MANA DREAPTA (mai precis, pe antebrat). Arsura nu este chiar mica, are 15 cm lungime (iar antebratul meu are vreo 20 de cm). Acolo arsura a persistat, o am de 7-8 zile, intr-adevar nu mai este la fel de rosie ca atunci (se pare ca acel spray isi face efectul) si nici nu mai ustura. Dar pielea este putin mai aspra si un pic ridata. Astept, cu nerabdare, sa vad daca imi ramane vreo urma, in ce stare va ramane pielea, daca va mai fi la fel de fina ca la inceput. Imi pare rau ca nu am facut o poza atunci, ca sa pot face o comparatie. Si culmea, ma mai doare cateodata mana (o durere mocnita), dar nu stiu ce sa cred, in aceasta perioada eu am facut efort fizic mai mult si nu stiu daca ma doare de la arsura sau de la efort. Eu ii multumesc lui Dumnezeu ca nu a fost mai grav, ca nu mi-a sarit acel ulei incins in ochi.

P.S.: Daca va intrebati ce s-a intamplat cu pieptul de curcan: am mancat snitele in ziua aceea, doar ca le-a prajit un unchi de-al meu, eu nu am mai indraznit atunci sa ma ating de tigaia buclucasa. Intre timp, am revenit la ganduri mai bune si o folosesc iar. Doar este noua - o tigaie din ceramica pe care am cumparat-o la promotie si care isi face treaba bine. Cu exceptia acelui incident!

Multa sanatate tuturor! Aveti grija de voi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!