Forum pentru angajati/ locuri de munca



Bine ati venit pe acest blog!


Am creat acest blog in urma cu cativa ani! Am scris aici despre diverse lucruri, situatii si intamplari din viata mea. Am povestit, de asemenea, si ce mi s-a intamplat la diverse locuri de munca sau interviuri in vederea angajarii.

As vrea sa incepem prin a povesti ce ni s-a intamplat fiecaruia, daca lucrati intr-o firma serioasa, vi se respecta drepturile sau, din contra, sefii va exploateaza la maxim, orele suplimentare nu se platesc, salariul se da cu intarziere, sunteti supusi abuzurilor psihice la locul de munca etc., etc.

Ce parere aveti despre somajul din Romania? Dar si despre faptul ca in mare parte proaspetii absolventi de liceu/ scoala postliceala/ facultate intra in somaj imediat ce au sustinut examenele finale? Dar despre numarul mare de romani plecati in strainatate spre a munci pentru ca Romania nu le-a mai oferit ceva mai bun spre a ramane in tara?

Mai jos aveti link-urile unde am povestit o parte din intamplarile de la interviuri sau pur si simplu intamplari din viata mea.  De asemenea, sunteti invitati sa cititi intreg blogul si sa va dati cu parerea asupra a orice am postat eu.





  




Astept cu nerabdare sa ne impartasiti propriile experiente de la locul de munca, pentru a ne bucura ca exista si oameni fericiti ca fac ceea ce le place sau lucreaza la o firma serioasa ori pentru a invata din experienta nefasta a celorlalti.

Am rugamintea ca in ceea ce veti scrie sa nu injurati sau sa aduceti injurii la adresa firmelor/ institutiilor / persoanelor pentru care ati lucrat, astfel voi RESTRICTIONA raspunsurile dvs. pe acest blog. Consider ca suntem destul de civilizati si educati pentru a ne povesti viata intr-un mod civilizat. 

Mentionez ca libertatea la exprimare nu este ingradita, suntem liberi sa ne exprimam parerea (libertatea la exprimare este asigurata de Constitutia Romaniei), atata timp cat "Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei şi nici dreptul la propria imagine." 

Constitutia Romaniei
Libertatea la exprimare
ART. 30
(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile. 
(6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei şi nici dreptul la propria imagine. 


INJURIE = Infracțiune care constă în atingerea adusă onoarei sau reputației unei persoane prin cuvinte, gesturi sau acte jignitoare; insultă, jignire (gravă), invectivă. 2. (Rar) Acțiune cu efect vătămător. – Din lat. injuria. Cf. fr. injure.
Sursa: DEX '98 (1998)
 http://dexonline.ro/lexem/injurie/28302


AVETI GRIJA DE VOI!
 SI SA AVETI PARTE DE VREMURI MAI BUNE!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!