Da-mi tu, ca pe-ai mei ii pun deoparte!!!

Pentru cei care imi citesc pentru prima oara blogul si nici nu ma cunosc, trebuie sa precizez ca m-am reprofilat din cauza crizei economice. Am studii superioare economice, dar am urmat un curs de masaj, devenind tehnician maseur si am si lucrat in domeniu, la un spa.

Zilele trecute am fost solicitata pentru 2 sedinte de masaj la domiciliul unei cunostiinte. M-am prezentat acasa la clienta, am masat-o, am fost platita si apoi am plecat spre statia de autobuz, ca sa ajung cat mai repede acasa.... eram destul de obosita, ma durea putin si spatele si pe drum ma prinsese putin si ploaia, asa ca va imaginati ca d-abia asteptam sa ajung acasa. 

Ceea ce urmeaza sa va povestesc a avut loc in statia de autobuz.

Asteptand autobuzul, o batranica ma abordeaza, cerandu-mi 1 leu "pentru o paine". M-am scotocit prin geanta si am gasit 2 monezi de 50 de bani pe care i le-am si dat. Femeia mi-a multumit si a plecat mai departe. Nu a trecut mult si am observat pe acelasi trotuar pe care ma aflam si eu o tanara care numara niste bani (printre care si cateva bacnote de 10 lei), care apoi a pus banii intr-o geanta si in momentul in care a ajuns in dreptul meu s-a oprit si mi-a cerut bani, nu multi intr-adevar, doar 50 de bani... urmariti dialogul. Nu uitati ce am scris mai sus!
- "Da-mi si mie 50 de bani.", imi cere ea.
- "Nu am.", ii raspund.
Ea insista sa-i dau banutii.
- "Pai mai inainte te-am vazut numarand niste bani, ai bani!", ii spun eu.
Uitandu-se surprinsa la mine, ma intreaba....
- "Unde, cand m-ai vazut?"...
- "Mai inainte sa imi ceri mie, numarai bani".... :)
Sa vedeti ce imi raspunde...
- "Pai banii aia imi trebuie, ii pun deoparte. Nu-mi dai?"....
- "Si eu ii pun pe ai mei deoparte, nu am" si, ridicand din umeri, am intors capul in partea opusa.
Vazand ca nu primeste nimic, bolboroseste ceva si pleaca mai departe.....

Am stat si m-am gandit... Daca ea vroia sa puna bani deoparte, inseamna ca avea ce sa economiseasca :) Si economisea si din banii altora :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!