Vinul buclucas

Sa va povestesc ce mi s-a intamplat.

Eram in autobuz, dupa o zi obositoare in care umblasem toata ziua. Afara a fost o zi calduroasa, iar in autobuz (un trancau vechi) era si mai cald ca afara, eram ametita si aveam si o stare de voma produsa de temperatura ridicata. Aveam impresia ca mai e putin si vomit.

Picioarele ma dureau si ma gandeam ca inca nu terminasem, trebuind sa iau niste rezultate de la un laborator de analize medicale.... D-abia asteptam sa ajung acasa. Doar ca atunci cand am ajuns acasa miroseam toata a vin... Si asta nu pentru ca fusesem la carciuma....

V-am spus, mergeam linistita cu autobuzul, asezata pe un scaun la geam... cand am simtit cum picioarele imi sunt inundate din plin de vin. M-am speriat si am ridicat picioarele si m-am uitat in spatele meu. Tipul din spatele avea un bidon de 5 l de vin si varsase din bautura prin autobuz. Vinul siroia prin autobuz si un miros puternic de vin se simtea in masina. Oamenii s-au uitat lung si acuzator la el, au strambat din nas si au bombanit. Dar pentru ca taranul tot taran ramane, nu l-am auzit pe respectivul cerandu-si scuze pentru incident. 

Si uite asa am mirosit eu a vin la laboratorul de analize, la magazinul de paine si pe drum. Iar incaltamintea, fiind din piele intoarsa, a fost spalata cu grija si mirosul a disparut complet.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!