M-am intors de unde am plecat... ;)

Primul meu serviciu a fost la o un magazin de optica medicala din Rm. Valcea.
Eram proaspat absolventa de facultate, imi cautam de munca, s-a construit primul mall din Rm. Valcea si atunci m-am angajat la Optinova, care avea in jur de 40 de magazine in diverse orase din tara si isi deschisese un magazin nou in River Plaza Rm. Valcea. Nu aveam pregatirea necesara (studii de optometrie) si nici experinta necesara in vanzari, dar m-am „inhamat” sa lucrez intr-un domeniu nou mie. S-a dovedit sa-mi placa extrem de mult ceea ce fac, iar cand magazinul s-a inchis si am intrat in somaj, am suferit foarte mult.

Desi mi-ar fi placut sa continui tot in acest domeniu, la acel moment nu s-a putut si am lucrat in domenii total diferite: 
- la un plafar;
- la un spa de 4 stele, tehnician maseur;
- in comert, la un magazin universal cu patroni chinezi, cu haine, incaltaminte, jucarii, genti, cosmetice, etc., etc;
- din nou ca tehnician maseur, la un cabinet de masaj terapeutic si reflexoterapie;
- la un call-center, ca operator calculator;
- si, intr-un final, unde credeti ca lucrez in prezent???? LA UN MAGAZIN DE OPTICA MEDICALA.

Sa va povestesc cum am ajuns sa lucrez din nou in acest domeniu.

Imi gasisem un post de operator calculator la un call center, dar nu eram multumita. Patronii, care se considerau a fi oameni seriosi si credinciosi, mi-au comunicat chiar din ziua in care am semnat contractul de munca, ca se mai intarzie cu plata salariilor. Ceea ce s-a si dovedit a fi o practica obisnuita la ei, intrucat salariile nu se dadeau niciodata la timp, intarzierile fiind foarte mari si ciunteau si din bani. Dandu-mi seama ca se profita de criza locurilor de munca si isi bat joc de salariati, iar cum eu nu puteam trai cu aer pana cand patronii isi aduceau aminte sa mai plateasca salariile, am decis sa imi gasesc un alt loc de munca, la o firma serioasa.

Si cum, cateodata istoria se rescrie, am intrat pe site-urile de joburi si am aplicat doar pentru 2-3 locuri de munca, dintre care pentru un post de consultant vanzari la un magazin de optica medicala, ghiciti oare unde? In noul mall care s-a inaugurat in 7 decembrie 2017 in orasul meu.
Si tot din 7 decembrie 2017 eu lucrez la magazinul de ochelari din noul mall (OPTIBLU, de data aceasta), repetandu-se ceea ce mi s-a intamplat acum 11 ani... UN NOU MALL, UN NOU INCEPUT, TOT LA OPTICA MEDICALA... 

EU, ACUM VREO 11 ANI





EU, IN PREZENT

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!