Alo...V-am sunat sa va spun incasarile de la Valcea - Pentru cunoscatori :))


Asa a inceput prietenia mea cu Manuela, de la un simplu telefon. Eu ma angajasem la punctul de lucru din Rm. Valcea al unei firme cu sediul central in Bucuresti, iar Manuela lucra la birourile din capitala, se ocupa de rapoartele privind situatia fiecarui punct de lucru. Desi la inceput discutiile noastre erau pur profesionale, pe parcurs ne-am imprietenit. Manuela si-a dat demisia la un moment dat, isi gasise un servici mai bun. Intr-un fel eram trista, dar daca ei ii era mai bine in alta parte mi-am spus ca nu mai conteaza altceva. Ca o amintire a faptului ca am fost colege am stabilit cu ea ca atunci cand vom vorbi la telefon vom folosi un cod, si anume: "am sunat sa-ti dau incasarile":)), iar ea trebuia sa raspunda: "raport primit". Acum imi amintesc cu drag, dar si cu zambetul pe buze de aceasta intelegere a noastra:).

De atunci au trecut 2 ani, iar noi doua suntem bune prietene. Manu este o fata de nota 10, daca ati cunoaste-o sigur ati fi de acord cu mine. In acesti 2 ani de cand ne stim, Manu a cunoscut un baiat, s-au indragostit si de curand si-au unit destinele in fata Domnului. M-am bucurat foarte mult pentru ea. Din pacate, nu am putut fii prezenta la nunta lor, dar d-abia astept sa-mi trimita poze.

P.S.: Codul cu incasarile nu prea l-am folosit. Intrebam direct: "Poti sa vorbesti? Esti ocupata?!" :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!