?!

Sunt trista! Oamenii te judeca cum vor ei fara sa aiba un motiv intemeiat! Mereu uit ca nu suntem facuti dupa acelasi calapod, ii cred pe toti asemenea mie. Dar.... nu este asa, nu suntem la fel. Oamenii isi folosesc semenii pentru propriul interes, apoi uita de ei, ii lasa balta. Oare uita ca pot pati si ei la fel? Am observat de multe ori rautatea oamenilor din jurul meu, si cu mine au fost rai. Cateodata i-am lasat in pace, alta data am ripostat. Stiti ce se intampla cand ripostam (de fapt ma aparam si vroiam sa scot la suprafata rautatea lor)? Tot eu ieseam de vina, de parca eu eram rautatea intruchipata, nu ei. Ma enervam, iar pe ei ii dura exact in cot de mine.

Asa ca de multe ori m-am hotarat sa nu-mi mai pese de lume, mai bine zi de cei care nu meritau atentia mea si timpul meu. Asa procedam o vreme, doar ca... redeveneam sensibila si iar o pateam. De fapt care este scopul nostru pe lumea asta? Sa strangem bogatii? Nu! Ci sa perpetuam specia, sa traim in pace si sa ne implinim spiritual pentru a avea viata vesnica in Rai! Oare cati o sa reusim?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!