Diverse poze!



De ziua mea....



Eu la tara, impreuna cu tata.....




Eu si mama

Comentarii

  1. Frumos si apetisant tort,se asorteaza de minune cu sarbatorita. Bine ca nu ai fost ..blonda si nu ai pus vreuna din pozele cu nouale de-andoaselea.:))
    Calupul al doilea de poze este prefatat de subtitlul:,, Eu la tara, impreuna cu tata...''
    Si incep sa se deruleze pozele:Un stalp cu liziera paduri in departare, Via cu dealuri in fundal, Un catel intr-o ureche cu ochii galbeni si holbati, Un alt catel care incearca sa se autospanzure.:))
    Glumesc, te-am tachinat si eu putin.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua Dra Adelina! si LA MULTI ANI!
    29 ani este o virsta frumoasa. Am urmarit blogul dvs. dar si pe al dlui Mihai. Prietenia dvs.cu Dl Mihai evolueaza frumos....in sensul ca dvs.sunteti "MUZA" Dlui Mihai in ultima poezie de pe blog. Sa continuati sa scrieti si dvs.fiindca sunt relaxante scrierile dvs...aveti un stil aparte. EROMANGA

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!