Abonament pentru nevoile fiziologice....

Te crucesti ce le mai trece prin cap edililor nostri, din ce vor sa mai scoata bani. Intr-un fel este bine, dar .... voi ati auzit de abonamentul la w.c.-ul public?

Da, da, ati citit bine... Zilele trecute am trecut pe langa un w.c. public din Rm. Valcea si am vazut scris clar si exlplicit la intrare ca sa inteleaga toata lumea:
  • INTRAREA: 1 LEU;
  • ABONAMENT LUNAR: 25 LEI.
Am facut ochii cat cepele si m-am uitat mai bine. Nu ma inselasem, citisem bine.
"Asta da sursa de venit", mi-am zis, zambind. Dar, probabil, asa atrag mai usor taximetristii si vanzatorii din pietele din jur care folosesc toaletele publice zilnic.

Comentarii

  1. Pe aici sunt puse pe strada niste cosmelii,un fel de cabine, dar decat sa intri acolo mai bine gasesti un tufis sau faci pe tine,sunt adevarate camere de gazare.bliac.
    Nici eu n-am mai auzit de abonament la wc,suna hilar.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) foarte tare. poate faci cateva poze, un text si le trimiti pe martor ocular!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeee, ma gandesc si la problemele locale, mai castiga un ban in plus la bugetul local, doar e orasul nostru... natal.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!