Eu si ghicitul.

Sa va povestesc ce mi s-a intamplat astazi.

Eram in centru, stateam pe banca in statia de autobuz. Langa mine  s-au asezat, la un moment dat, o femeie mai in varsta si o fetita de etnie rroma. Am fost  intrebata de femeie daca a trecut sau nu un anumit autobuz, i-am raspuns si apoi mi-am vazut de ale mele. Doar ca.... femeia avea chef de ghiceala.

M-am pomenit ca ma atinge pe umarul stang si imi spune: 89 de ani o sa traiesti, esti norocoasa.

- Lasati, nu cred eu in d-astea, i-am raspuns eu.
- Ai farmece, d-aia nu crezi, mi-a spus ea.
Ete na, ma gandesc eu, asta nu am pomenit, sa am farmece facute ca nu cred in... ghicitul ei.
- Haideti, lasa-ti-ma va rog, ca nu cred.
Si m-am pomenit ca incepe sa bolboroseasca un soi de descantec langa mine si imi face cruce. Apoi imi cere 2 lei.
- Nu am, am spus.

M-am ridicat si am plecat pe alta banca, putin.... fermecata. :)))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!