Regrete eterne!

Aveam vreo 10 ani cand a aparut celebra melodie "Fata draga" - Madalina Manole. Imi amintesc cu drag ca o cantam impreuna cu fetitele cu care ma jucam in fata blocului.

Azi de dimineata am auzit o veste ingrozitoare, si anume ca Madalina Manole s-ar fi sinucis. Nu mi-a venit sa cred, am fost pur si simplu socata. Niciodata nu am inteles si nu am fost de acord cu gestul acesta ingrozitor si nici azi nu am putut sa inteleg ce anume a determinat-o pe Madalina sa recurga la acest gest. Probabil ceva i-a macinat sufletul in asa fel incat sa o determine sa plece mai repede dintre noi... lasand in urma ei pe cei dragi, un copil si o tara indurerata. Nu te vom uita niciodata.

Dumnezeu sa o odihneasca in pace! 

Comentarii

  1. Si eu am ramas perplex , cand am auzit despre aceasta tragedie.Chiar este un gest de neinteles pentru noi cei din exterior.Era iubita, avea un copil pe care si-l dorise foarte mult, o cariera cam tot ce-si poate dori o femeie.Este inexplicabil de ce a facut asa ceva.Dar fiecare are demonii lui .Al ei a fost mai puternic si a invins-o.Pacat de ea.
    Dumnezeu sa o ierte!

    RăspundețiȘtergere
  2. dezvaluitorul & Dezinformarea, singura certitudine

    1. Furadanul nu omoara imediat - au existat cazuri de copii care l-au ingerat fiind salvati la cateva ore de la ingerare.


    2. Lovitura la cap si balta de sange tot nu pot fi explicate printr-o simpla cadere, ci maidegraba prin impingere violenta. Furadanul ar fi cauzat tulburări de vedere, slăbiciune, greată, dureri de cap, crampe abdominale, disconfort toracic, la peste 4 ore de la ingerare, ori ea a fost gasita la doar 30 min. de la declansarea simptomelor - de ce nu a putut fi salvata?

    3. Motive aditionale care fac teoria sinuciderii foarte implauzibila sunt analizate pe Lumea dupa Eufrosin. De ce nu cred că Mădălina Manole s-ar fi sinucis? http://wp.me/pAmVJ-11U

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!