Rm. Valcea in imagini!

Teatrul Anton Pann



                                                                                      Statuia lui Mircea cel Batran









                                                                             








Mall                                                      















Raul Olanesti
 


























Biblioteca                                                               














Museul de arta
















Statuia Independentei                                                                                                           




























                                        Parcul Zavoi










Comentarii

  1. M-am alaturat si eu campaniei de promovare turistica a Ramnicului! Sunt curios cu cat o sa creasca numarul de turisti dupa acest promo comun pe care l-am facut orasului. Si unul in plus si tot a meritat. Dar eu sper sa fie mult mai multi.
    Poate o sa ne remarce Elena Udrea si ne angajeaza consilieri personali la ministerul turismului.:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!