Alo, greseala!

Zilele astea au fost dedicate telefoanelor gresite.
Eram la curs... si  a inceput sa sune telefonul colegei mele, Magda. Necunoscand nr. de telefon si fiind in timpul cursului, ea a inchis telefonul. Dar tipul (pt ca ulterior am descoperit ca e vorba de un tip), nu s-a lasat si a insistat....pana s-a saturat sa sune... si a trimis un sms. Noi ne prapadeam de ras, dar sms-ul a fost tare: "Cristina, raspunde-mi, te rog. Sunt eu, Mihai!" Dar care Cristina, care Mihai? Pe colega mea o cheama Magda si nimeni din familia ei nu se numeste Cristina. "Trimite-i un sms si spune-i ca e greseala, ca asta nu stie", i-am propus noi Magdei. A luat fata telefonul, a intrat in meniu si.... hopa!, ea nu stia sa trimita sms-uri. "Iti dai seama ce se perpeleste asta acum ca nu ii raspund? Stai sa vezi cand o descoperi ca a gresit destinatarul...", a spus Magda zambind :).

Dupa cateva ore, mi-am auzit telefonul mobil vibrand. Mi-am dat seama ca am primit un sms. Am citit continutul acestuia: "Sunt Dan, suna-ma pe nr. meu":)) Bine, bine, tu esti Dan si vrei sa te sun, dar care e treaba mea in toata chestia asta? Eu nu cunosc niciun Dan, deci de ce as vrea sa te sun pe tine in mod special? Am ras cu Magda la curs cand i-am povestit... parca daduse strechea in astia cu mobilele lor.

Azi de dimineata dormeam bustean.... si as mai fi dormit daca nu ar fi sunat mobilul asa insistent. M-am uitat la ecran, am vazut un nr. de orange necunoscut mie si am raspuns intr-un final.
-"Alo!", am spus eu somnoroasa...
-"Buna dimineata! M-ati sunat dvs."...
-"Ba nu, nu v-am sunat! E greseala!" (doar ea ma trezise din somn cu apelul ei, nu visez ca sun oamenii)
-" Eu sunt X-lescu... Cum va numiti? Am gasit nr. dvs. in mobilul meu, imi arata ca m-ati sunat."
-"Mihaela", eu
-"Mihaela si mai cum?"...

Incepuse sa fie iritant, doar ii spusesem ca nu am sunat eu.Eu nu sun anapoda oamenii, stiu pe cine apelez.
Plus ca am cost suplimentar acum, nu sun de pe mobil decat daca e o urgenta!

-"Dna, nu v-am sunat eu, serios."
-"Bine", zice ea intr-un final si inainte sa spuna "La revedere!", am inchis telefonul.

Stau si ma gandesc ca unii isi pot cheltui creditul sunand gresit si sa nu mai poata apela apoi adevaratul destinatar. Sau se joaca pur si simplu la telefon pe banii parintilor. Neatentia, bat-o vina! Sau lipsa de activitate! :))
Plus ca eu nu sunt genul de om care sa dea bip necunoscutilor si niciodata nu am inteles ce gasesc altii distractiv in a da bip pentru a se distra sau in a face farse telefonice. Dar asta e situatia in ziua de azi: unii isi folosesc timpul intr-un mod util lor, iar altii isi pierd timpul degeaba. Cred ca tine si de educatia fiecaruia! Nu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!