Plimbarea din....subteran (salina ocnele mari)

Auzisem de la buna mea prietana Ibi, dar si de la stirile TV, de punctul turistic deschis recent (5 septembrie 2009) in salina de la Ocnele Mari. Imaginile vazute la stirile TV erau extraorinare (La VTV - televiziune din Rm. Valcea- stirea se numise "S(o)are in subteran"). Iar Ibi, care este inginer minier si se ocupase impreuna cu colegii ei de deschiderea punctului turistic, imi povestise in detaliu ce frumos este si ca se merita vizitat. Asa ca nu am rezistat si impreuna cu ea am fost azi, 03 oct. 2009, la Ocnele Mari.

Ceea ce am vazut in salina mi-a intrecut orice asteptari. Totul m-a captivat!

In salina s-au amenajat spatii de joaca pentru cei mici, un teren de fotbal, de asemenea se poate juca tenis de masa si biliard. Iar ce m-a impresionat pe mine cel mai mult - O BISERICA! Plus leagane, bancute, vagonetele folosite de mineri, manechinele unor mineri, plus exponate din sare, o masa aranjata tare frumos cu legume si peste s.a.m.d!


P.S.: Cel mai mult mi-a placut de clovnul care trebuia sa distreze vizitatorii!








































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!