Piki, catelusha mea iubita


Povestea unei cateluse iubite prea mult, de prea multi:

Piki e catelusha verisoarei mele primare, Oana. Piki are 2 ani si cateva luni, iar Oana a cumparat-o acum un an si ceva de la o prietena de-a ei. Si asa, pana sa o cumpere, tot Oana o ingrijise pe Piki, stapana ei lasand-o mai mult pe la verisoara mea.

La un moment dat, fosta stapana a considerat ca ar fi mai bine sa o vanda pe Piki verisoarei mele, tot pleca in strainatate si avea nevoie de bani. Bucuria Oanei, oricum era ca si a ei, ea o ingrijise cel mai mult, iar catelusa o iubea extrem de mult. I-a dat 1oo lei si apoi i-a facut buletin, a tuns-o, a vaccinat-o etc., etc.

Dar fericirea nu a durat asa mult. Acum vreo 2-3 saptamani, s-a intors in tara fosta stapana a catelusei. Sub motiv ca i-a fost dor de Piki, a trecut pe la unchiul meu, tatal Oanei, ca sa o ia pentru cateva ore, promitand ca o aduce inapoi. Nu dupa mult, a trimis sms: nu mai veniti dupa Piki, ca oricum nu o mai dau inapoi, e cainele meu. Si sa nu ma sune tatal tau degeaba, nu v-o mai dau inapoi. E a mea!!!

Rudele mele nu stiau ce sa creada. De unde pana unde comportamentul asta?! Apoi au realizat ca acea fata era geloasa pe Oana, ca aceasta din urma isi facuse o prietena noua cat fusese ea plecata in strainatate si considera ca nu-i mai acorda atentie destula. Oana incercase sa se retraga din aceasta prietenie in ultima perioada,  vazand comportamentul usuratic al fostei stapane a cainelui si spera ca si aceasta sa inteleaga ca unele actiuni ale ei se resfrang asupra verisoarei mele. Fata, drept razbunare, a rapit cainele.

Ca sa recupereze cainele, s-au dus sa vorbeasca cu aceea fata, i-au oferit si 100 euro, dar nimic. Dezamagiti, s-au dus la politie, chiar daca nu ei nu erau incantati, dar... unde nu-i cap, vai de picioare. Piki s-a reintors in familia verisoarei mele, e din nou ingrijita si iubita. Cat a fost rapita a stat in lant, era murdara, jigarita si nemancata. Iar aceea fata a suportat consecintele pentru ca i s-a intocmit dosar penal.

Am vizitat-o, imi era dor de ea. E aceasi Piki, vesela si energica.

P.S.: In poza, subsemnata si Piki :)) Concluzia: toate actiunile noastre au si consecinte, trebuie sa ne gandim de doua ori inainte de a face ceva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!