Alta la rand, va rog!

Cica nu se stie cand imi trebuie, sa fie acolo. Vorbesc de o alta diploma; am destule, numai asta imi mai lipsea. Sa vedem ce am la dosar: diploma de bac, diploma de licenta, diploma de disertatie, diploma ECDL, diploma operator PC (ca, de, trebuia sa ma pricep sa utilizez calculatorul).
Acum urmez un curs de Inspector Resurse Umane, aici invat sa completez carti de munca, ma voi putea ocupa de incheierea contractelor de munca, interviuri etc, etc.! Sa fie acolo, nu se stie niciodata cand o sa-mi fie folositor acest curs.

Pana acum nu mi-au folosit la mare lucru toate diplomele, mai bine zis unele nu mi-au folosit la nimic; degeaba mi-am dorit sa ma specializez si sa ma re-specializez. Vax!

1)Diploma de bac atesta ca am absolvit cu bine un liceu cu profil economic.
2)Diploma de licenta arata ca am si studii superioare economice (din punctul meu de vedere, asta e diploma cea mai importanta).
3)Diploma de operator PC... sincer, inainte de acest curs nu prea ma pricepeam sa folosesc Pc-ul. In timpul facultatii, seminariile au fost un chin pentru mine. Multi dintre colegi aveau pc acasa sau facusera mai multe ore de info in liceu si prindeau mai repede ca mine la seminarii. Doar subsemnata se uita ca mata in calendar cand profesorul explica. Lucrarea de licenta am scris-o la calculatorul verisoarei mele, dar mi-a fost tare greu, scriam incet, cu un singur deget, nu stiam sa folosesc word-ul foarte bine etc., etc. Dupa facultate m-am inscris special la acest curs si bine am facut. Tot ceea ce stiu astazi, acolo am invatat. Multumesc dle Prof. Roman! Apropo, tot atunci am dat si examenul ECDL, diploma obtinuta in urma acestui examen este recunoscuta in cadrul U.E. (ECDL este tot un curs de operator pc recunoscut in U.E.).
4)Iar diploma de disertatie inca nu mi-a folosit la ceva, doar ca mi se vor recunoaste studiile de masterat in cartea de munca.

Iar acum urmez cursul asta in domeniul resurselor umane. Nu regret. Desi am inceput de curand cursul, am aflat asa multe informatii noi mie. Peste o luna voi avea o diploma in plus si noi cunostinte. Chiar daca nu voi profesa vreodata in domeniu, cunostintele nu mi le ia nimeni, nu?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!