C.V. amuzant

M-am decis sa postez pe blog C.V.-ul cuiva care pretinde care are 4 ani de facultate (parerea mea, cred ca a trecut prin ea ca gasca prin apa)... Pacat ca nu pot sa postez aici c.v.-ul ca sa vedeti si voi ce scris de clasa a IV-a are si aspectul neingrijit al acestuia

                                                                        C.V.

Ionut Stelian
Nascut pe data:10 martie 1978
Oras: Bumbesti Jiu, jud Gorj
Doresc sa ma angajez la firma de reparatii calculatoare pentru a castiga un salariu in viata si a avea o viata mai buna
-Am facut liceul la Sadu (Bumbesti Jiu), profil Infrmatica
-Facultate la Petrosani (4 ani facultate), in anul 4 am intrerupt abandonand scoala. (presupun ca facultatea are si ea un nume si ai urmat un anumit profil, nu?)
-In timpul generalei am facul Electronica la Clubul elevilor (Sadu)
-Doresc angajare pentru a invata o meserie si din dorinta pentru de a castiga un ban in viata si pentru a trai mai bine. (eu as fi zis ca doar vrei sa pleci de acasa ca sa ai de unde te intoarce, serios; daca ar fi dupa mine, nu te-as angaja la firma mea)

Nu a scris adresa sau nr. de telefon... nimic, nimic la date de contact; poate, daca cineva s-ar fi indurat sa-l contacteze, presupun ca ar fi trebuit sa aiba puteri paranormale. Plus alte informatii care lipsesc din acest C.V....
Serios, eu as zice ca are doar 4 clase, nu 4 ani de studii superioare. Cum o fi ajuns asta student?

Vorba lui Mircea Badea: TRAIEM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!