sarbatorire... cu prelungire

Zilele trecute a fost sarbatoare (SF. Mihail si Gavril) si a fost motiv de petrecere...surpriza (stiti doar ca pe mine ma cheama Mihaela). Sa va povestesc cum a decurs totul.

Unchiul meu ne-a chemat la el acasa sub forma unei vizite obisnuite, dar, de fapt, a vrut sa-mi faca mie o surpriza (sunt singura lui nepoata si tine mult la mine). A facut pregatiri cu aperitive, friptura cu garnitura si desert. Plus ca la acea mica petrecere au fost si alte rude invitatie, am glumit si am ras cu pofta. Am facut poze ca amintire. AAA, uitasem. Am primit si cadouri, a fost perfect!

Azi ne-am dus iarasi la unchiul meu...sa continuam petrecerea de saptamana trecuta. Iar suc, iara bere, friptura si desert, iar poze..... iar m-a latrat Piki, cainele verisoarei mele, de bucurie ca am vizitat-o. Am plimbat-o pe Piki, am fost la o cafea cu vara-mea si niste prietene, apoi m-am intors la mine acasa si m-am gandit sa impart cu voi cateva din pozele de la aceste intruniri de familie. A fost o zi petrecuta in sanul familiei si m-am simtit tare bine. Familia e cea mai importanta, iti e mereu alaturi. Apropo, ce schimbare ati vazut la mine de la o saptamana la alta? A vazut cineva? Aaaaa? Astept pareri!


De la stanga la dreapta: mama, vara-mea si Eu in margine

Eu si vara-mea

Eu si 2 dintre unchi, cel cu chelie mi-a facut surpriza

Eu, sprijineam o masina...sa nu o ia la vale:))

 De la stanga la dreapta: mama, matuse-mea, eu si unchiul meu

Eu, impreuna cu un alt unchi si sotia acestuia


Eu si cu vara-mea (stapana lui Piki), la bara... blocului

Distractie mare, vroiau sa dea bine in poza:))
                                                                           
Piki in persoana


Deci, dupa ce ati vazut pozele.... ati vazut ceva diferit la mine de la o saptamana la alta??? :) Cine si-a dat seama? Astept raspunsurile voastre! Cine stie???

Comentarii

  1. am văzut, am văzut că te-ai tuns dar n-am avut timp să-ţi scriu. îţi stă bine, ţine-o tot aşa, joacă-te cu coafura ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Offfff, ce scumpa esti! Mersi mult! Ai grija de tine, te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!