Nascuta de ziua presedintelui

Azi...4 noiembrie '09... am mai pus inca un an la varsta mea, am implinit respectabila varsta de 28 de ani. Dragii mei, sunt nascuta in aceasi zi cu Dl. Presedinte Basescu. Cineva mi-a zis mai demult, glumind: "vei ajunge presedinte:))" (asta nu prea cred eu:) ). Anul acesta nu am mai sarbatorit ca in alti ani cu invitati multi; totusi mama a pregatit ceva rapid, am luat un tort diplomat mic-mic-mic si a trecut un unchi sa ma sarbatoreasca, mi-a adus cadou o ciocolata Poaina... cadou de criza. Mi-a zis ca i-a sarit in ochi la alimentara acea ciocolata, mai ales ca scria pe ambalaj "fa-ti ziua mai frumoasa" si se potrivea cu ziua de azi. Dar in schimb m-au sunat colegii si prietenele. Mobilul a sunat mai mult ca intr-o zi obisnuita. Prima data m-a sunat Ioana, o buna prietena si fosta colega de masterat, care, pe o voce serioasa, grava, mi-a facut binecunoscutele urari in stilul specific ei.
Apoi, prietena mea Manuela de la Bucuresti, m-a sunat cu acelasi scop nobil ca al Ioanei.... sa-mi spuna "La multi ani!" Telefoanele au mai continuat pana spre seara (nici Ibi sau Ana nu m-au uitat). Dar ce a fost la telefon a fost putin. Cand m-am asezat la PC au "navalit" toti cunoscutii cu mesaje si e-amailuri. Nu mai faceam fata la asa multi, dar eram incantata ca nu m-au uitat si, mai ales, ca nu au uitat de ziua mea de nastere. Fosti colegi de liceu, facultate, masterat sau simple cunostinte mi-au facut ziua mai frumoasa printre 3 cuvinte simple "LA MULTI ANI!"
Va multumesc tuturor! Pupici!


P.S.: D-aia iubesc eu asa mult luna noiembrie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!