Nestiutoare... in ale blogului

Desi am de cateva luni blogul asta, inca nu i-am descoperit toate secretele. La fel cum exista cititori fideli ai blogului meu, tot asa sunt si eu cititoarea fidela a catorva bloguri. Doar ca unele bloguri.... imi plac mai mult decat al meu. Sunt realizate mai frumos, cititorii asculta muzica etc etc. Asa ca m-am incapatant sa schimb si eu infatisarea propriului blog (in special, vreau sa adaug muzica). Dar... daca nu sti ce sa faci, nu merge si gata. Engleza mea e mediocra, nu prea am inteles eu ce mi se explica despre muzica pe google, asa ca... pana acum nu am reusit decat sa pun un ceas si un mesaj de bun venit pe blog. E ceva si asta, nu? Deci, dragii mei... eu o sa incerc in continuare, poate voi reusi...candva. Daca voi stiti si puteti ma ajutati (help me pls!!! i wanna listen music here), m-as bucura daca ati face-o. Cum pot sa-i schimb "fata" blogului (si aici nu ma refer la "fetele" standard de pe site) si sa pun muzica? Help!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!