Aspect nou....

Din cand in cand schimb aspectul blogului meu... azi am vrut sa fac acelasi lucru, dar unde dai si unde crapa. Dupa indelungi cautari am gasit pe internet cateva template-uri dragute pe care le-am descarcat pe calculatorul meu; aveam de gand sa le "probez" la mine pe blog si sa ma decid pe care o voi pastra... Doar ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si uite asa am facut cateva boacane (am sters unele lucruri, nu le mai gaseam pe altele etc.) si, pana la urma, dezamagita ca nu a iesit cum vroiam eu, am ales un template pus la dispozitie de Blogspot... si am "ratacit" putin prin optiunile puse la dispozitie de ei, l-am si colorat... Pana la urma, a iesit ceea ce vedeti voi acum. Nu a iesit asa rau, dar nici cum am vrut eu initial...

  Tot raul spre bine.... Nu?!

Comentarii

  1. Ca sa ma asortez si eu la moda proverbelor as spune ca ,, mai binele este dusmanul binelui".
    Chiar daca o sa-mi iau castane ,mie imi placea mai mult vechiul ,,machiaj'',asa sunt eu, ma atasez de lucruri, de imagini familiare, nu-mi plac schimbarile!
    Astfel ca pentru impresia artistica a noii infatisari a blogului iti acord doar nota 10...fara nici o steluta!:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!