marți, 24 mai 2011

2 ani de atunci....

Era gata-gata sa uit sa scriu tocmai despre asta.... Acum cateva minute mi-am dat seama ce zi este astazi: 24 MAI... Pe 24 mai 2009 am fost neatenta, am alunecat pe o bordura si m-am ales cu o dubla fractura la piciorul stang, ceea ce a dus la imobilizarea mea la pat pentru o luna si jumatate si o perioada de recuperare si fizioterapie care a durat si ea ceva timp.... Tocmai s-au implinit 2 ani ... In acea perioada de ajutor mi-au fost un cadru metalic si o carja, pentru a-mi facilita deplasarea cat de cat.

Doar ca eu sunt mai ghinionista din fire... Anul trecut, dorind sa slabesc, m-am gandit sa fac exercitii fizice si am inceput sa sar coarda, doar ca eu am facut cam mult efort decat trebuie dintr-o data si am facut o entorsa de toata frumusetea, tot la piciorul stang.... iar fizioterapie, iar mers mai greoi etc., etc.

Piciorul stang, greu incercat in ultimii 2 ani de neatentia mea, acum este bine, iar eu ma feresc sa mai fac efort, exercitii fizice si am grija pe unde calc...

Aveti grija de piciorusele voastre!

Un comentariu:

  1. Pe 24 mai 1989 Steaua juca a doua finala a Cupei Campionilor Europeni si o pierdea cu 4-0.
    Dupa fix 20 de ani, pe 24 mai 2009, Adelina nu este atenta cand se duce sa arunce un cotor de mar la cos si o bordura o faulteaza violent.
    Este plina de ghinion aceasta data,amandoi avem amintiri neplacute legate de aceasta zi!

    RăspundețiȘtergere