ma-putza si oferta de craciun

Eu si "Izabella" ne-am cunoscut la cursurile de masterat si ne-am imprietenit. "Izabella" este o persoana nemaipomenita si foarte glumeata, nu de putine ori m-a facut sa rad cu pofta. O sa va povestesc despre o zi in care "Izabella" m-a facut sa rad cum nu o mai facusem de ceva vreme.

Eram la biblioteca facultatii, studiam pentru sesiunea ce avea sa vina (era cu putin inainte de Craciun). De fapt, doar eu studiam, "Izabella" fusese mai harnica decat mine si ma astepta sa termin de citit.

(Fac o mica paranteza ca sa intelegeti gluma ei si zapaceala mea. Cu cateva zile inainte eu imi cumparasem o mapa, ii placuse si ei si ma rugase sa-i cumpar una, doar ca eu uitasem, ma luasem cu alta treaba:(( )

Eu eram tare concentrata, cand o aud pe "Izabella":
-"Colega, de unde ai ma-pu-tza asta? Vreau si eu", ea...
-"Ce? Ce ai spus ca vrei?", eu...
-"Ma-pu-tza ca a ta!!! ce e asa greu?", ea
-"Pai d-aia nu am", ii zic eu, uitandu-ma lung la ea... Parea prea serioasa, iar eu ma gandeam ca isi bate joc de mine. Eu intelesesem ceva de genul "de unde ai, ma, ....?Vreau si eu!!!!"

Cand m-a auzit, "Izabella" a inceput sa rada cu pofta in biblioteca, eu mi-am dat seama ca ceva-ceva se intampla, dar tot nu-mi pica fisa.
-"Pai nu ai zis ca imi cumperi si mie o mapa ca a ta? Si te-am intrebat de ea. Vreau si eu:))"

mapa= maputza (diminutiv)

Dar nu s-a terminat. Dupa faza asta nu am mai fost in stare sa citesc si am plecat din biblioteca. Ma gandeam la "maputza" cu nabadai a prietenei mele. Oricum trebuia sa mergem la cursuri. Cat am asteptat pe hol, i-am barfit pe colegii nostri:) Ea il ochise pe unul din ei si m-a intreabat ce cred despre el.

"-Merge, merge, nu e de lepadat", eu
"-Hmmmm, cum sa-l atragem incoace?", ea
"-Ia sa vedem....", dar nu apuc sa termin bine ca o aud spunand:
"-E Craciunul, ii spun ca sunt la promotie, trebuie sa profite de oferta mea":))

Asta a pus capac la faza cu maputza (nici nu trecuse efectul); amandoua am ras cu o pofta...toti se uitau la noi, nu stiau oamenii ce patisem. De unde sa stie ei ca noi vorbeam de "ma-putze" si "oferte de Craciun"!!!!!!!! A fost o zi reusita.

"Izabella", nota 10! Esti tare!
P.S.: Izabella e un nume de cod, nu i-am dat numele adevarat.

Comentarii

  1. Draga mea Mihaela,

    Mi-ai facut o minunata surpriza amintindu-ti intamplarea cu pricina...

    Iti multumesc ca existi si ca suntem foarte bune prietene,asa sper.

    Si sper ca prietenia noastra sa dainuie pana la adanci batraneti !

    Te pup dulce.
    SUCCES!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!