Reactia ciudata a asa-zisei prietene de pe blog, "Adriana"


Dragi cititori ai blogului meu,

Probabil ca ati citit postarea despre prietenia mea cu "Adriana" ("Oare ce inseamna prietenia"). Aceasta nu s-a lasat fara urmari. Sa va povestesc...

Azi, 23 iunie 2009, ora 10.15, am primit un sms de la "Adriana". Il redau mai jos:

"Mihaela ai grija ce mai scrii pe net da? Eu nu te-am barfit niciodata! Daca m-am intalnit cu x...... crezi ca nu aveam altceva ce vorbi decat despre tine? Si spre deosebire de altii care se dadeau drept “prieteni” ea m-a ajutat foarte mult cand aveam nevoie! Si daca am fost la nunta la ea care e problema ta? Daca tu nu ai bagat-o in seama cand v-ati intalnit pe strada, ca iti dadea si tie invitatie! Si vezi ca stiu si eu multe despre tine si as putea sa scriu un roman dar nu ma complik cu “prietene” ca tine! Si cu x...... o sa vorbesc mereu, chiar daca e plekata! Toate cele bune iti doresc si tie".

Dragii mei, sa va spun de ce ea a preferat sa-mi trimita mesaj pe mobil in loc sa posteze pe blog comentariile: mesajul este o amenintare subtila sa nu mai scriu despre ea ceea ce eu stiu din spusele ei, bineinteles. Ceea ce denota ca ea si-a mintit tot timpul familia. De exemplu: daca avea restante la facultate, nu le spunea parintilor, facea rost de bani din diverse parti, iar apoi din banii primiti de la parinti ca sa-si plateasca facultatea, ea de fapt isi platea datoriile, ramanand mereu cu restante financiare la facultate. Asta este un exemplu usor...

Ceea ce am vrut eu sa scot in evidenta prin postarea despre "prietenia" cu ea, a fost dezamagirea mea in privinta loialitatii ei fata de mine. Ea tot timpul ma iscodea pentru ca apoi sa furnizeze informatii despre mine celeilalte colege (plecata in strainatate), cu parintii careia eu si familia mea ne aflam in divergente. "Adriana" are un caracter urat, de asemenea un comportament ciudat. Este parerea mea si nu mi-o poate schimba nimeni. Am dreptul sa-mi exprim pe blog propriile-mi pareri, fiind protejata juridic.

Pur si simplu, ea m-a tradat. Nu ma supara prietenia ei cu cealalta colega, ci modul ei de a ma chestiona in ideea de a transmite informatii familiei acelei colege (in special mamei, care este extrem de curioasa, interesand-o persoana mea si evolutia mea sociala).

Exemplific: de curand, am primit un mesaj de la "Adriana" sa ne intalnim. Ea de fapt vroia sa afle despre mine la momentul respectiv ce probleme mai am pentru a difuza apoi "mamei curioase" a celeilalte colege cu care ea este prietena. Ce ma face sa cred asta? Felul in care ma iscodea in momentele mai deosebite din viata mea de familie si sociala. Pana in aceste evenimente, ea nu a dat niciun semn de viata. Precizez: "mama curioasa" locuieste cu mine in bloc, pe aceasi scara si vrea sa stie totul despre mine si familia mea.

"Adriana" este tinta acestei femei si se lasa cu buna stiinta folosita, pentru ca au acelasi caracter.

Aceasta este constatarea mea, draga "Adriana" si nu ma insel. Tot timpul ai ascuns relatia ta cu aceasta familie. Inca un indiciu ca tu ai facut posta intre mine si familia respectiva.

Nu ma mai ameninta ca sti multe despre mine cand de fapt nu sti nimic. Iti este frica ca as putea dezvalui multe despre tine. Desi as putea continua seria dezvaluirilor despre tine, nu o fac fiindca eu nu am caracterul tau. Apropo, ai dezlegare de la mine, de data asta, sa ii spui prietenei tale ca am scris pe blog despre "prietenia" noastra. De fapt, transmite-i mamei acesteia fiindca pe ea o intereseaza mai mult viata mea.

Adio prietenie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!