ultimele 2 saptamani

Azi am fost la ortopedie cu inima stransa. Aveam emotii, d-abia asteptam ca medicul sa dea verdictul. Inca ma mai durea piciorul, nu puteam calca tare pe el.

Am ajuns la cabinet, asistenta mi-a dat gipsul jos. Hmmm, piciorul nu se mai desumflase de cand fusesem ultima data. Banuiam ca in conditiile astea voi mai sta imobilizata o perioada. Si am avut dreptate. Am facut radiografia, iar medicul ortoped a zis ca pentru a se vindeca complet, trebuie sa mai stau inca 2 saptamani in gips si apoi sunt mari sanse sa scap de el. Eram incantata ca nu s-a ajuns la operatie, iar daca pentru a fi din nou "pe picioarele mele" trebuia sa mai suport inca 2 saptamani acea "cizmulita", atunci nu-mi ramanea decat sa ascult recomandarea medicului.
Acum, numar zilele pana la "eliberarea" piciorusului meu:))

Asa ca, dragi prieteni si cititori, aveti grija cum calcati. Ca apoi patiti ca mine!:)

P.S.: Am primit acceptul oficial al medicului sa stau la calculator:)).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!