20 de ani!

S-au implinit 20 de ani de libertate, 20 de ani de democratie, 20 de ani de la Revolutie. 20 de ani! O viata de om!  In 1989 aveam doar 7-8 ani si eram bobocel in clasa intai; imi amintesc clar acea perioada. Luasem un 10 la scoala si cand am venit acasa, surpriza... aveam frigider, un Fram. Ai mei reusisera in sfarsit sa cumpere un frigider numai al nostru. Eram tare incantati. La scurt timp dupa aceea a avut loc Revolutia. Ciudat, nu, cum poti asocia unele evenimente importante doar pentru tine ca persoana cu un eveniment asa important pentru o tara intreaga?!

S-au schimbat multe in 20 de ani, unele in bine, altele in rau: putem circula liber in strainatate, avem televiziune prin cablu si multe posturi de radio, multe ziare, multe feluri de alimente in magazine, haine la gramada, avem mai multa libertate in exprimare (desi... mai sunt si exceptii).  Vedem la stiri numai crime, jafuri, violuri si escrocherii, ne putem uita la filme toata ziua, majoritatea avem telefon fix sau mobil, comunicam si pe net... Iar masini...nu mai asteptam dupa ele 5 ani; acum nu mai avem unde sa le parcam. Dar avem si multe datorii, multe necazuri... multe necunscute! Avem someri, avem saraci, avem romani care pleaca din tara... nu in excursie... ci pentru o viata mai usoara, tara noastra nu mai poate face nimic pentru ei. Si multe altele!

Eu nu ii regret decat pe cei care au pierit la Revolutie, de toate cele mai sus mentionate am fi beneficiat  oricum mai devreme sau mai tarziu. Dar stiti cum se spune: probabil asa fost sa fie; atunci a fost timpul schimbarii pentru Romania!







Comentarii

  1. Acum 20 de ani eram tot in clasa I, cu tine! Imi amintesc ca am venit de la scoala si la TV era Ceausescu, in Piata Revolutiei, incercand sa-i linisteasca, fara folos, pe cei care-l huleau. Si l-am intrebat pe tataie: "e de rau ca vor sa-l dea jos?" (retinusem eu din ce se vorbise intr-o emisiune, ca oamenii vor "sa-l dea jos"), iar tataie mi-a zis: "nu stiu daca e de bine sau de rau".

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti mai amintesti, Denisa, cum cantam "Trei culori cunosc pe lume" cand intra "Tovarasa invatatoare" in clasa? Doamne, mi se pare asa ciudat acum... si asa de indepartat. Si inca suntem tinere:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) normal ca-mi amintesc....cantam cu patos in timp ce priveam portretul tovarasului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un singur regret am, si anume ca nu am fost si eu pionier:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!