Iarna pe... strada mea!

De cateva zile iarna s-a instalat cu adevarat in tara, deci si in Rm. Valcea. M-am bucurat enorm cand am vazut ca ninge. De cativa ani nu a mai nins cum trebuie in orasul meu, iernile fiind tare blande cu noi. In sfarsit, s-ar putea sa avem ceva zapada si de sarbatori. M-am bucurat ca un copil mic cand am vazut ce frumos s-a asternut omatul peste orasul posomorat, totul parand alb si pufos... Dar nu mai conteaza, eu sunt multumita chiar daca e frig.















































Comentarii

  1. dragutul orasel, cat imi e de dor! o sa public cat de curand iarna.......pe strada mea! (din Bucuresti)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu uita ca mi-ai promis ca atunci cand vei trece prin Ramnic ne vom intalni la un suc. Si eu d-abia astept sa citesc postarea despre iarna pe strada ta... din Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!