ROBI are grija de animalute


ROBI este o asociatie de protectie a animalelor. A fost infiintata in 2001 si de atunci a salvat vietile multor suflete necuvantatore; le-a oferit adapost si le-au gasit apoi o familie adoptiva. Totul e bine cand se termina cu bine, nu? Sunt sigura ca in luna cadourilor, un cadou mai pufos ar fi darul perfect pentru cei dragi noua. Si chiar un mic ajutor ar fi binevenit ca sa ajutam micutele animale. Site-ul este http://www.4animals.ro/  Intati si nu veti regreta.

Comentarii

  1. Buna, am vizitat blogul ca urmare a postarii tale pe siteul Concediaza-ti seful!, si imi place ceea ce scrii, dar ai o problema legata de playerul acela, iti ocupa spatiu dedicat postarilor, si nu se vede bine ceea ce postezi,de aceea si eu am scris muult mai jos decat fereastra decomentarii. Eventual sa mai reduci din pixeli la 'editeaza html', cauta pe internet cum sa aranjezi coloanele egal pe blog si cum sa corectezi in html. Nu e greu. Nici eu nu sunt experta.
    Succes cu blogul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sfat, Adriana. Este binevenit orice sfat din partea cititoriilor blogului. Voi incerca sa fac aceasta modificare in viitorul apropiat. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!