Ghicitori nevinovate!

M-am gandit ca ghicitorile din aceasta postare va vor pune neuronii la munca, dar va vor si amuza. Dar va rog sa nu trisati! Cititi mai intai ghicitorile si apoi raspunsurile! Nu este greu, va asigur ca veti gasi rapid raspunsurile la ghicitori. Cititi fiecare ghicitoare, ganditi-va si gasiti raspunsul. D-abia apoi puteti citi mai jos si raspunsurile. Este foarte usor! 100% ca va veti descurca singuri fara a citi mai intai raspunsurile! NU TRISATI!

1. E rotunda si e cârna si cu capu-n jos atârna!

2. Din carne e crescuta, tare si osoasa. O parte-i belita si alta-i flocoasa. (Indicatie: din trei cuvinte, ... de ...)

3. Deget nu e, unghie n-are, dar atârnă-ntre picioare. Orişicine se întrece s-o apuce şi s-o frece. (Indicatie: din doua cuvinte)

EEEE, cum e pana acum? Funny, nu? Sigur ati raspuns la tot!

Nu trisati!

4. Cine se urca, o baga, o freaca, coboara, se spala si pleaca?

5. Ce se plateste, se beleste, se suge când e tare si curge când e moale?

6. În fata mareata, pe margine creata, în spate o lingi, în fata o-mpingi. (Indicatie: din doua cuvinte)

7. Piele vie, piele moarta, dai din fund si intra toata.

Gata, dragii mei! Nu-i asa ca v-au placut? Mai ales ca ati raspuns corect, sunt sigura. Mai jos gasiti raspunsurile. Sigur nu v-ati gandit la prostii, nu? :)) Stiam eu ca nu! Nici eu nu m-am gandit la prostii! :))

1. Ghinda

2. Pana de gasca

3. Tata vacii :))

4. Cosarul

5. Inghetata

6. Marca postala

7. Cizma

Felicitari!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!