Un mesaj de sarbatori

Am gasit pe net sms-uri diverse: de dragoste, urari de sarbatori sau zile de nastere sau sms-uri mai glumete. Am adunat cateva special pentru voi.


Sms-uri comice

   Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion.
   Vreau sa sti ca prietenia ta inseamna mult pentru mine. Plangi tu, plang si eu. Razi tu, rad si eu. Sari jos de pe o fereastra ...ma uit jos si atunci... rad din nou.
   Este ora trei dimineata si pe strada mea, a trecut un buldozer cu senile care se inderepta spre santier. M-am gandit ca ar fi cool sa iti spun si tie. Somn usor in continuare!
   Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?
   Te-am zarit, te-am aruncat in pat, am venit peste tine, te-am patruns, te-am incalzit. Nu te speria ..sunt eu .. gripa ta!
   Roses are red, violets are blue, I am beautiful, but... what happened to YOU?!?!??
   Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta, dar eu unde sa ma ascund?
   Ai fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit, cand mi-au furat hotii portofelul, cand mi-am busit masina. Mai plimbate-te! Imi porti ghinion!!!


Sms-uri de dragoste

   Draga iubita, Subsemnatul Indragostit, domiciliat in orasul Iubirea Mare, strada Fericirii, student in anul 1 la facultatea Stiinte ale Inimii , te rog a-mi aproba cererea de a fi Iubit, mentionez k aceasta imi este de neaparata nevoie si imi va folosi pe tot parcursul vietii, iar abilitatile mele ma recomanda pentru acest titlu. Iti multumesc anticipat si...te iubesc
   Si ce daca ma iubesti... eu nu te iubesc.... nu te iubesc cum ma iubesti tu... te iubesc mai mult!
   Te iubesc cum soarele iubeste cerul... cum stelele iubesc universul... cum pasarile iubesc cantatul... cum nimeni nu va putea iubi niciodata... te iubesc!
   Catelul are o catelusa, vrabioiul are o vrabiuta, motanul are o pisicuta, broscoiul are o broscuta, porumbelul are o porumbita... tu nu vrei sa ma ai pe mine?
   Daca m-ar intreba cineva ce inseamna o viata frumoasa m-as apleca deasupra umarului tau,te-as strange in brate shi as spune uite asta...
   Inima unui indragostit e ca o usa, se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.
   Cineva mi-a spsuca ziua are 24 ore, ca o ora are 60min, ca un minut are 60 sec, dar nimeni nu mi-a spus ca o secunda fara tine e o eternitate  


Sms-uri zile de nastere

   La mulţi ani! Ce pot să-ţi doresc mai mult decât ce a pregătit deja Dumnezeu pentru viaţa ta, dar ştiu că tot ce a pregătit pentru tine, în spatele oricărui lucru se află dragostea Sa! Fii binecuvântat. El să-ţi călăuzească paşii şi să-ţi împlinească dorinţele…
   Acum cativa ani eram doar niste copii, pentru mine ziua ta de nastere este in fiecare zi
   Cel care te iubeste iti doreste ca Dumnezeu sa te aiba in paza si sa iti deschida toate drumurile spre inima mea
   E ziua ta de nastere, ai inplinit un numar de ani, daca citesti acest mesaj inseamna La Multi Ani
   Iti doresc ca de ziua ta sa ti se implineasca toate dorintele, sa fii fericit, iubit, sa ai parte numai de raze de soare in viata si iti urez un sincer La Multi Ani!
   Fie ca aceasta zi sa-ti aduca pe aripile celor patru anotimpuri mult noroc,fericire si dragoste din partea celor dragi.Barca vietii sa pluteasca mereu pe valurile dragostei,nostalgiile sa fie sterse memoriei iar zimbetul sa infloreasca mereu pe buze asemeni florilor de mai.La multi ani!!!
   Viaţa e ca un vis, uneori frumos alteori umbrit de norii tristeţii, ca o scânteie, an de an stingem şi totuşi fărâmă de viaţa nu e sfârşit pentru că aşa ne-a promis Domnul Isus, „Cine crede în Mine are viaţă veşnică”… fii binecuvântat… şi „La mulţi ani!”


Sms-uri de sarbatori

"Ridica-ti fruntea ta CRESTINE
Azi catre RASARIT,
Si-n casa CANDELA SA ARDA
Caci DOMNUL NOSTRU S-A NASCUT!"

  Noul an se asterne inaintea noastra ca un volum nescris cu 365 de pagini goale. Va uram sa le scrieti numai cu lucruri bune, impliniri si fericire pentru ca la sfirsitul volumului sa-l cititi cu bucurie.
  Sufletul tau sa vibreze in armonie si pace, iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura si duiosie, iar norocul sa te urmeze oriunde...Anul ce a venit sa te ajute sa descoperi minunea unei vieti implinite... LA MULTI ANI!
  Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire.Iar Mosul sa aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati. LA MULTI ANI CU SANATATE!
   In cupa de cristal a Craciunului adaug o picatura de bunatate si liniste astfel incat magia Sfantului Craciun sa te plimbe pe voalul credintei si a bucuriei ca s-a nascut pentru noi Iisus Cristos.

Sper ca aceste mesaje v-au mai descretit putin fruntea si v-au umplut sufletul de bucurie.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!