Intalnire de gradul III


Azi am vut intalnire de gradul III cu Mos Craciun. Exact! Cu Mos Craciun! Si nu a fost doar el la intalnire, a venit insotit de doua Craciunite tinere si frumusele. Intalnirea a avut loc la semafor in centrul orasului Rm. Valcea si de fapt a fost observat si salutat de cateva zeci de oameni, copii in special. Era in nelipsitul lui costum rosu, avea o barba alba, o tolba cu cadouri pe umar si un clopotel ca sa-si faca anuntata venirea (desi nu cred ca mai era nevoie, nu? imediat iesea in evidenta). La semafor un copilas a ramas fermecat de Mosul, iar o domnisoara i-a strigat cu o vocea suava: "Mosule, ce tanar esti!" Noi ne-am tinut dupa el vreo 50 de metri si ne-am amuzat teribil cand un copilas de vreo 2 ani s-a speriat de Mos cand s-a apropiat de el si a inceput sa tipe ca din gura de sarpe. A fost un Mos Craciun reusit, cu priza la public. Pacat ca nu am avut la indemana un aparat foto ca sa ma pozez cu Mosuletul cel mai indragit de pe Pamant!

Dupa vreo 10 minute, l-am vazut din nou pe Mos, dar... de data asta nu a ma avut acelasi succes ca inainte. Era alt Mos, mai slab, cu ochelari de soare, fara sac pe umar si fara Craciunite, dar tot era insotit... de un domn, un prieten cred.

Oricum, am fost cea mai fericita! Azi l-am vazut pe Mos Craciun!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea vietii mele!

Multumiri de Martisor!

Doctor fara voie!